Leszek Kozioł prezesem Supermedia Interactive
Prezesem zarządu firmy Supermedia Interactive został Leszek Kozioł, zastępując na tym stanowisku Jarosława Grabowskiego, który pozostanie we władzach spółki.
Skład zarządu uzupełnił Piotr Zamojcin, a funkcję dyrektora zarządzającego pełni Mirosław Nowoszewski. Zmiany są efektem nowej strategii Supermedia Interactive, przyjętej przez właściciela firmy grupę ZPR S.A.
Leszek Kozioł jest równocześnie prezesem Radia Eska S.A., Radia Vox FM i Radia WaWa oraz sieci reklamy internetowej IDMnet. Objęcie przez niego funkcji prezesa zarządu firmy Supermedia Interactive, ma związek ze zmianą strategii spółki, jak i z przyjętą przez ZPR S.A (Radio Eska, Murator, Super Express), polityką dynamicznego wzrostu poszczególnych firm wchodzących w skład grupy. Dotychczasowy prezes Jarosław Grabowski został członkiem zarządu i odpowiada za sprzedaż i marketing. W skład zarządu powołany został również Piotr Zamojcin, równocześnie Szef Informatyki Grupy Radiowej Time, który w zarządzie Supermedia Interactive odpowiada za prace programistyczne i rozwój nowych aktywności informatycznych.
Supermedia Interactive Sp. z o.o. to firma wydzielona ze struktur jednego z najdłużej działających na polskim rynku dostawcy usług internetowych - Supermedia Sp. z o.o. Wśród kluczowych klientów obsługiwanych przez Supermedia Sp. z o.o są takie firmy jak PKN Orlen S.A., Grupa PZU S.A., Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń, Raiffeisen Leasing, Bank Ochrony Środowiska.
Przyjęta nowa strategia zakłada zmiany w obszarze oferowanych przez agencję usług. Supermedia Interactive w ramach dostarczania kompleksowych rozwiązań e-marketingowych i technologicznych, skoncentruje się na działalności związanej z projektowaniem i rozwojem witryn internetowych, zaangażuje się również w obsługę usług interaktywnych opartych o SMS i MMS oraz oferowanie kontentu mobilnego. Zajmie się również projektowaniem i rozwojem narzędzi wspierających realizację nowoczesnych kampanii reklamowych w internecie.
"Supermedia Interactive ma potencjał, aby powiększać swój udział w dynamicznie rozwijającym się rynku usług internetowych i mobilnych. Mamy doświadczenie rynkowe, świetny zespół i rosnącą liczbę partnerów, dla których możemy oferować coraz ciekawsze usługi. Wierzę, że doświadczenia, które mogę wnieść do tej firmy, będą impulsem do dalszego, dynamicznego rozwoju" - powiedział Leszek Kozioł.
Wraz z ogłoszeniem zmian i wprowadzeniem w życie nowej strategii, opublikowana została nowa strona firmowa www.smi.pl. Serwis podkreśla nową identyfikację wizualną firmy oraz wspiera pozycjonowanie SMI jako kreatywnej agencji interaktywnej oferującej usługi z zakresu: doradztwa, e-marketingu i technologii.
Dołącz do dyskusji: Leszek Kozioł prezesem Supermedia Interactive