SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl rezygnuje z usługi click&collect

Sieć sklepów Lidl Polska podjęła decyzję o likwidacji usługi click&collect (zamów i odbierz) dla zakupów spożywczych. Jej testy prowadzone były w Poznaniu.

Funkcja rezerwacji zakupów spożywczych w internetowym sklepie Lidla z odbiorem w placówce stacjonarnej była pilotażowo prowadzona od końcówki maja ubiegłego roku. Klienci zalogowani w Moim koncie Lidl mogli nieodpłatnie zarezerwować online co najmniej jedną sztukę danego produktu. Rezerwacji nie podlegały wyroby tytoniowe, alkohol (oprócz piwa), produkty lecznicze i preparaty do początkowego żywienia niemowląt.

Lidl rezygnuje z click&collect

W maju br. Lidl zrezygnował z platformy rezerwacyjnej, o czym jako pierwszy napisał portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć nie tłumaczy swojej decyzji ani nie podaje, jakim zainteresowaniem cieszyła się usługa.

- Platforma rezerwuj.lidl.pl miała na celu przetestowanie możliwości rezerwacji naszych produktów online i późniejszego odbioru ich w jednym ze sklepów. Zebrane doświadczenia, zostaną wykorzystane przy rozwoju naszych kolejnych projektów. W chwili obecnej, nie mamy w planach ponownego uruchomienia platformy rezerwuj.lidl.pl - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji Lidl Polska.

W 2019 roku Lidl uruchomił sklep internetowy, w asortymencie którego są takie produkty jak akcesoria do domu, do łazienki i do ogrodu, odzież, dobra szybkozbywalne do domu czy sprzęt sportowy. Sklep online nie sprzedaje produktów spożywczych.

Sieć Lidl Polska prowadzi w naszym kraju ponad 700 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Lidl rezygnuje z usługi click&collect

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl