Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla
W trwającym od października przetargu reklamowym sieci sklepów Lidl Polska są cztery agencje, wśród nich pracująca od wielu lat dla tej marki agencja GPD.
Lidl Polska w październiku rozesłał do wybranych agencji reklamowych zapytanie przetargowe. Firma nie podała ich liczby ani nazw. Wiadomo jedynie, że przetarg ten nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.
Wybrana agencja ma współpracować z siecią sklepów projektowo. Przetarg dotyczy bowiem konceptu do jednego z obszarów komunikacji Lidla.
Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje zostały do niego zaproszone. Z naszych informacji wynika, że są to cztery agencje i jest wśród nich prawdopodobnie agencja reklamowa GPD.
Przypomnijmy: z początkiem września br. polski oddział Lidla rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Do współpracy wybrano agencję K+PR. Wcześniej Lidl współpracował z agencją 24/7 Communication. Lidl jest jednym z największych polskich reklamodawców.
W okresie od stycznia do sierpnia br. wydał na reklamy w tradycyjnych mediach 461,8 mln zł - 3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku.
W reklamach sieci występują Anna i Robert Lewandowscy.
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla
Dodatkowo: jesli cos wtedy spadnie, np. 5 kg skrzynka malin z Marko, to oczywiście dyskont bierze na siebie straty?!