SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral

Do sprzedaży trafiła nowa linia lodów Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z kanału Ekipa. Lody będą reklamowane w telewizji, internecie i radiu.

Członkowie youtube'owej Ekipy, fot. screen z Instagrama Członkowie youtube'owej Ekipy, fot. screen z Instagrama

Lody Ekipa od firmy Koral to lody impulsowe (na patyku). Są dostępne w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.

- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczy Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Lody Ekipa będą promowane na kanałach social mediowych członków youtube’owej Ekipy. Zaplanowano też działania reklamowe w telewizji, internecie (display) oraz radiu.

Za realizację kampanii wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.

Latem ub.r. lody Koral były reklamowe w internetowym show tanecznym, który prowadzili Agnieszka Kaczorowska-Pela, tiktoker Sebastian Kowalczyk, znani z programu „You Can Dance” Majkel Kalcowski i Klaudia Antos oraz Daniel Wierzchowski.

Wcześniej markę promowali m.in. aktorzy Maciej Musiał i Daniel Olbrychski oraz piosenkarki Joanna Koroniewska, Doda i Maryla Rodowicz.

Dołącz do dyskusji: Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
surreality_show
Świetnie, wiem już jakiego producenta lodów omijać szerokim łukiem
0 0
odpowiedź
User
Karol
Mam wrażenie, że brakuje konsekwencji w komunikacji u tego klienta. Co roku coś innego, skakanie po gwiazdach, bez pomysłu.
0 0
odpowiedź
User
Komunik
Jak odpowiada za to veneo to wiadomo ze będzie jarmarcznie, nie do rymu nie do taktu i hejże ho!

Masakra, od oldschoolowych nawiązań do czasów Franciszka Józefa po jakoś nieznanych światu tiktokerow, za rok będzie komunikacja w stylu wadowickiej kremówki.
0 0
odpowiedź