„Logo” zmienia formułę
Listopadowe wydanie magazynu „Logo” (Agora) ukazało się w odświeżonej formule i szacie graficznej. Zwiększona została m.in. liczba wywiadów i reportaży.
Od listopada br. na łamach miesięcznika „Logo” ukazywać się będzie więcej artykułów poświęconych męskim pasjom - wprowadzono nowy dział „Przygoda miesiąca”. Oprócz wywiadów i reportaży, zwiększona zostanie także liczba artykułów o tematyce technologicznej i motoryzacyjnej. Od bieżącego numeru inaczej projektowane graficznie będą także okładki (w listopadzie na okładce znalazł się reżyser Wojciech Smarzowski).
Listopadowe wydanie miesięcznika dostępne jest w niezmienionej cenie 7,90 złotych. Nową odsłonę pisma przygotował zespół „Logo”. Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w radiu i telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w kinach (Helios i Multikino), w prasie („Gazeta Wyborcza" i czasopisma Agory) oraz w portalach Gazeta.pl i WP.pl.
Za zakup mediów i kreację kampanii odpowiada dział marketingu „Gazety Wyborczej”, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.
W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem magazynu „Logo” wyniosła 30 754 egz. (dane ZKDP - więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Logo” zmienia formułę