Unique One przygotowała loterię „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"
Pod hasłem „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé” rozpoczęła się loteria promocyjna marki Nescafé (Nestlé Polska). Za realizację odpowiada agencja Unique One, która zdobyła zlecenie w przetargu.
Loterią objęte są produkty wydawane w kubku, który zawiera informację o loterii oraz posiada nadrukowany unikalny kod alfanumeryczny na zewnętrznej ściance bocznej. Produkty te można kupić w maszynach (automatach) vendingowych Nescafé.
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny w maszynie vendingowej marki Nescafé (automaty opatrzone są naklejką z informacją o obsłudze przez Autoryzowanego Operatora Vendingowego Nestlé Professional) i zachować oryginalne opakowanie (kubek z kodem), a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia na Cafeloteria.pl.
Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 30 listopada. Zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał bon o wartości 30 zł w portalu pyszne.pl (1000 bonów). Do rozlosowania są również nagrody tygodniowe: Ekspres Nescafé Dolce Gusto Infinissima, Smartphone Samsung GalaxyS9.
Dodatkowo na koniec każdego miesiąca zostanie wylosowana nagroda główna: w październiku będzie to Vespa Sprint, a w listopadzie samochód Fiat 500.
Loteria będzie komunikowana na opakowaniach produktów, materiałach POS na maszynach, w social media oraz poprzez kampanię online.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie mechanizmu, przygotowanie kreacji oraz obsługę loterii.
Dołącz do dyskusji: Unique One przygotowała loterię „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"