SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos do obsługi reklamowej wybrał Havas Warsaw, Eskadrę i FCB Bridge2Fun

W trwającym pół roku przetargu na obsługę reklamową Grupa Lotos wybrała do współpracy trzy agencje: Havas Warsaw, Eskadrę i FCB Bridge2Fun.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Przetarg ruszył w grudniu ub.r. Z wybranymi w nim agencjami Lotos zawarł tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi pracować przez 2 najbliższe lata.

Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Lotos przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl, że o wyborze Havas Warsaw, Eskadry i FCB Bridge2Fun zdecydowały kryteria takie jak: ocena merytoryczna potencjału kreatywnego oraz cena.

Wybrane agencje reklamowe w ramach umów ramowych będą odpowiedzialne za opracowanie konceptów kampanii reklamowych firmy, ich wdrożenie (w tym realizację) i nadzór nad produkcją, a także produkcję zaakceptowanych projektów graficznych.

Przez dwa ostatnie lata Lotos realizował kampanie reklamowe z agencjami FCB Bridge2Fun i Havas Warsaw.

Przypomnijmy, że w kwietniu Lotos sfinalizował przetarg na obsługę budżetu mediowego decydując się na współpracę z agencją Zenith (Publicis Media). Umowę podpisano do 2021 roku.

Lotos z serią reklam z Tomaszem Rożkiem i sportowcami

Przez ostatnie kilka lat duże kampanie Grupy Lotos były realizowana pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. Narratorem był w nich dziennikarz naukowy Tomasz Rożek, objaśniający działanie różnych produktów oferowanych przez firmę. Rożek dużą popularność zyskał w programie „Sonda 2”, z którego TVP zrezygnowała na początku br.

W reklamach występowali też sponsorowani przez Lotos sportowcy, przede wszystkich piłkarze naszej reprezentacji (jej sponsorem głównym firma jest od ponad pięciu lat, na początku ub.r. umowę przedłużono do końca 2022 roku), skoczkowie narciarscy (pod koniec ub.r. Lotos przedłużył o cztery lata kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Narciarskim), Agnieszka Radwańska i Robert Kubica.

Pod koniec ub.r. Radwańska zakończyła karierę sportową, natomiast Robert Kubica zaczął współpracę z Orlenem, po tym jak ta firma została sponsorem teamu Williamsa, w którym kierowca startuje w bieżącym sezonie Formuły 1. W kwietniu ruszyła wizerunkowa kampania Orlenu z udziałem Kubicy, a obecnie kierowca promuje organizowaną przez koncern loterię.

Dołącz do dyskusji: Lotos do obsługi reklamowej wybrał Havas Warsaw, Eskadrę i FCB Bridge2Fun

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl