Program „Love Island. Wyspa miłości 5” stracił 242 tys. widzów
Piąty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 504 tys. widzów, o 242 tys. osób mniej niż nadawana rok temu w tym pasmie trzecia seria - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie piątego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 17 marca 2022 roku, wyniosła 504 tys. osób. Przełożyło się to na 5,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,79 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził odcinek show z 11 marca, który śledziło 653 tys. osób.
W porównaniu do nadawanej rok temu trzeciej odsłony widownia widowiska spadła o 242 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 3” w okresie od 28 lutego do 21 marca 2021 roku śledziło 746 tys. osób. Przełożyło się to na 7,09 proc. udziału w 4+, 11,71 proc. w 16-49 oraz 9,12 proc. w grupie 16-59.
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Program „Love Island. Wyspa miłości 5” stracił 242 tys. widzów