Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej
Łukasz Wyglądała, manager z polskiego biura domu mediowego MEC, będzie odpowiadać w firmie za rozwój oferty programmatic advertising w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Łukasz Wyglądała awansował na stanowisko regionalnego koordynatora w MEC i będzie sprawować pieczę nad rozwojem oferty programmatic w regionie CEE.
Wyglądała będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją zastępcy dyrektora MEC Interaction. Poza rodzimym rynkiem, skoncentruje się na rozwoju wspomnianych specjalizacji także w Czechach, naSłowacji, Węgrzech i w Rumunii. Jego zadaniem będzie m.in. zapewnienie wymiany wiedzy między rynkami, promowanie dobrych praktyk i tworzenie grup specjalistów do obsługi panregionalnych projektów.
- Zacieśniamy współpracę z brytyjskim i amerykańskim oddziałem MEC, a więc największymi dostawcami programmatic na świecie, po to by reklamodawcom z naszej części świata szybko proponować najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania z tego obszaru - opisuje Łukasz Wyglądała.
W MEC pracuje od 8 lat, a z branżą reklamową jest związany ogółem od 13 lat.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej