„M jak miłość” i „Na dobre i na złe” najdroższe w kwietniu w TVP
W kwietniowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam dotyczą emisji spotów przy dwóch serialach w TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Wysoko wyceniono też reklamę przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1.
Do 78,3 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani spotem przy serialu „M jak miłość” w TVP2 (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów).
Spot przy „Na dobre i na złe” wyceniono na 53,6 tys. zł, a przy „Barwach szczęścia” - na 52,1 tys. zł.
Przy innych produkcjach TVP2 jest już sporo taniej. Stawka za reklamę przy serialu „Na sygnale” wynosi 47,7 tys. zł, a przy serialu „Za marzenia” - 38,4 tys. zł.
Marketerzy chcący pojawić się w bloku przy piątkowym serialu „O mnie się nie martw” zapłacą do 27,8 tys. zł, a przy „Rodzinka.pl” - 25,7 tys. zł.
Spot przy sobotnim show „Dance, dance, dance” wyceniono z kolei na 37,2 tys. zł, a przy publicystycznym programie „Magazyn Expressu Reporterów” - na 41,5 tys. zł.
27 kwietnia br. na antenie TVP2 debiutuje program „Europa da się lubić” - reklama przy nim kosztuje 30,1 tys. zł.
W TVP1 najdroższy spot w kwietniu to ten przy niedzielnej, wieczornej prognozie pogody – kosztuje 52,5 tys. zł. Cena w dni powszednie nie przekracza natomiast 38 tys. zł.
Taniej jest przy „Wiadomościach” - maksymalna stawka za reklamę wynosi 43,9 tys. zł w dni robocze. Z kolei za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić maksymalnie 47,9 tys. zł od poniedziałku do piątku i 29,9 tys. zł w niedzielny wieczór.
Wśród seriali TVP1 najwyżej wyceniono serial „Stulecie winnych” - spot przy tej produkcji kosztuje 43,3 tys. zł. Taniej – bo 38,5 tys. zł kosztuje reklama przy „Ojcu Mateuszu”.
Cena reklamy przy „Sprawie dla reportera” wynosi 37,9 tys. zł, przy programie „To był rok” - 20,7 tys. zł, a przy „The Wall. Wygraj marzenia” - 20,3 tys.zł.
Od 7 kwietnia TVP1 będzie pokazywać rozrywkowy program „Szansa na sukces – Opole 2019” ( w niedziele, o g. 21.15) – najdroższy spot przy nim kosztuje 31,3 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze rozpoczęło sprzedaż reklam na kwiecień br.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” najdroższe w kwietniu w TVP