Maciej Kapuściński marketing managerem w Wolt Polska
Do zespołu Wolt Polska dołączył Maciej Kapuściński, który objął stanowisko marketing managera.
Kapuściński będzie odpowiedzialny za kreowanie oraz realizację działań marketingowych dla platformy Wolt w Polsce.
Do jego zadań należało będzie również budowanie strategii mediowych, optymalizacja wyników oraz zarządzanie pracą zespołu marketingu.
Kapuściński związany jest z digital marketingiem od 2011 roku. Poprzednio rozwijał swoją karierę zawodową w ResultMedia – agencji performance marketingu, w której odpowiadał, między innymi, za współpracę i koordynację działań w obszarach digital marketingu dla takich marek jak: Vivus Finance, Grupa Medicover, Eden Springs, czy Kino Świat. Wcześniej współpracował z domem mediowym OMD/PHD Media Direction oraz grupą Agora, prowadząc kampanie mediowe dla największych reklamodawców w Polsce (m.in. AXA Direct, Suzuki, Toyota, Unilever).
Dołącz do dyskusji: Maciej Kapuściński marketing managerem w Wolt Polska