„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 520 tys. widzów
W obecnym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” ogląda średnio 2,09 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 520 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 2 do 16 września br. wyniosła 2,09 mln osób. Przełożyło się to na 16,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.50.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził drugi odcinek magazynu. Przyciągnął on przed telewizory 2,28 mln osób.
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
||
2014-09-02 |
21:52:04 |
1 981 050 |
15,95% |
11,25% |
2014-09-09 |
21:52:31 |
2 277 578 |
18,77% |
11,67% |
2014-09-16 |
21:53:31 |
2 026 172 |
16,30% |
11,96% |
Średnio: |
2 094 944 |
16,99% |
11,63% |
„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 520 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 2,61 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 20,98 proc. oraz 14,48 proc.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (14,72 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (6,58 proc; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (6,44 proc.; filmy i serial „Rzeka”).
W grupie komercyjnej (16-49) TVP2 zajmuje drugie miejsce, a liderem jest TVN.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów |
2 094 944 |
16,99% |
11,63% |
TVN |
1 814 850 |
14,72% |
15,61% |
Polsat |
811 433 |
6,58% |
9,13% |
TVP1 |
794 187 |
6,44% |
6,21% |
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 520 tys. widzów