'Magazyn Futbol' z dodatkiem na Euro 2008
Do czerwcowego wydania miesięcznika "Magazyn Futbol" (Sportlive 24) dołączony został liczący 64 strony dodatek specjalny "Euro 2008". Numer wspiera szeroka kampania reklamowa realizowana pod hasłem "Masz serce do futbolu?".
W dodatku można znaleźć m.in. ekskluzywne wywiady z Leo Beenhakkerem, Maciejem Żurawskim oraz kapitanem mistrzów Europy z 2004 r. Antoniosem Nikopolidisem i selekcjonerem drużyny austriackiej Josefem Hickersbergerem. Dodatek zawiera także analizy ekspertów, prezentacje miast, w których będą rozgrywane mecze oraz opis bazy Polaków w Bad Waltersdorf.
Numer "Magazynu Futbol" z dodatkiem wydany został w nakładzie liczącym 50 tys. egz. i sprzedawany jest w cenie 5,90 zł.
Wydanie wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 8 czerwca. W jej ramach emitowane są spoty na antenie stacji radiowych Eska Poznań, Eska Warszawa, Classman Łódź, Parada Łódź, RMF Maxxx Kraków, Złote Przeboje Poznań oraz regionalnych rozgłośni należących do grupy Eurozet w Katowicach, Krakowie i Warszawie. Ponadto reklamy dodatku - w formie toplayerów oraz bannerów - pojawiają się na portalach: interia.pl, onet.pl, gazeta.pl i sport.pl, a także na serwisach poświęconych piłce nożnej: 90minut.pl, pilka.pl, kadra.pl, ekstraklasa.net. Prowadzone są też działania e-mailingowe z wykorzystaniem baz adresowych portali wp.pl i gazeta.pl.
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna była agencja VA Strategic Communications, natomiast za zakup mediów - dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: 'Magazyn Futbol' z dodatkiem na Euro 2008