Magazyn piłkarski „FourFourTwo” w maju w Polsce
Ginza Media Group we współpracy z Haymarket Worldwide wyda w maju pilotażowy, polski numer magazynu futbolowego „FourFourTwo”. Będzie on w większości tłumaczeniem wydania angielskiego.
Polska wersja magazynu ukaże się na rynku 26 maja 2010 roku w formie pilotażowego wydania „World Cup Guide” i w całości poświęcona będzie zbliżającym się Mistrzostwom Świata w piłce nożnej, które odbędą się w RPA. Na łamach tytułu mają znaleźć się wywiady z zawodnikami oraz trenerami, jak również plan mistrzostw z podziałem na grupy, opisem drużyn, kalendarzem rozgrywek oraz sylwetkami zawodników.
Polskie wydanie magazynu będzie tłumaczeniem wersji angielskiej, chociaż być może znajdą się w nim pewne materiały stworzone w Polsce. Wydawca jednak – jak udało się nieoficjalnie dowiedzieć Wirtualnemedia.pl – nie zamierza nawiązywać współpracy z żadnymi znanymi dziennikarzami futbolowymi.
„FourFourTwo” ukaże się w nakładzie 30 tys. egz. i będzie mu towarzyszyła promocja sprzedażowa m.in. w punktach HDS oraz Empik. Magazyn kosztował będzie 4,90 zł, a jego objętość wyniesie 80 stron plus okładki.
Jak poinformowała Wirtualnemedia.pl Agata Kozłowska z Ginza Media Group, na ten moment nie ma decyzji, czy polska wersja magazynu będzie ukazywała się regularnie.
Ginza Media Group jest wydawcą magazynu lifestylowego „Existence”.
Dołącz do dyskusji: Magazyn piłkarski „FourFourTwo” w maju w Polsce