SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn 'Podróże' w nowej formule i z wyższą ceną

W piątek na rynku ukaże się listopadowy numer miesięcznika "Podróże" (Murator SA), który od tego wydania zmieni formułę z czysto turystycznej na lifestylową. Pismo zyska też nową szatę graficzną, logo, podtytuł i zdrożeje o ponad 2 złote.

- Z badań przeprowadzonych przez Światową Organizację Turystyki oraz Instytut Turystyki wynika, że na świecie zmienił się sposób podróżowania. Ten trend dotyczy także Polaków. Nowa koncepcja magazynu to uwzględnia - mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes Muratora SA.

Odmienione "Podróże" nadal będą zawierały porady praktyczne dotyczące podróżowania, ale zwiększy się zakres tematyczny pisma. Pojawią się działy "Moda"(znajdą się w nim m.in. sesje zdjęciowe) i "Kultura" (zawierać będzie m.in. recenzje filmów i koncertów oraz wywiady z ludźmi kultury).

Dodatkowo przy każdym artykule publikowane będą praktyczne informacje, rady i adresy dla podróżujących. Będą także specjalne raporty - w numerze listopadowym "All inclusive dla wybrednych". W magazynie pojawią się też reportaże z wypraw, wypowiedzi gwiazd oraz ich podróżnicze wskazówki. Bez zmian pozostanie za to objętość "Podróży", która wynosi 124 strony.

Od numeru listopadowego pismo zmieni podtytuł na "Przewodnik po nowym stylu życia" (dotychczas "Magazyn turystyczny"), a także szatę graficzną i logo. Nową makietę magazynu opracował Michał Łojewski z White Cat Studio, będący dyrektorem artystycznym "Podróży". Tytuł zmieni także format na większy (230 x 270 mm) i będzie drukowany na papierze o większej gramaturze.

podroze

Modyfikacji charakteru magazynu wiązać się będzie również z podwyższeniem jego ceny z 7,90 zł na 9,95 zł. Nie zmieni się za to nakład pisma, który wynosić ma nadal 32 tys. egz.

Dzięki zmianom w "Podróżach" wydawca chce powiększyć grono odbiorców tytułu i trafić także do czytelników, dla których podróże są stylem życia.

Za nową formułę miesięcznika odpowiada Filip Niedenthal, który od września br. jest jego redaktorem naczelnym. Pismo ma również nową wicenaczleną, którą została Klara Syrewicz (to nowe stanowisko w redakcji).

Ukazaniu się listopadowego numeru "Podróży" towarzyszy kampania promocyjna w punktach sprzedaży prasy (Empik, Relay, InMedio, Kolporter), telewizji (National Geographic, Planete, Travel Channel, Kuchnia.tv, Wedding.tv, Zone Club, Canal+, TVN Style i Discovery), radiu (Wawa, Vox FM), prasie ("InStyle", "QS", tytuły Muratora) i internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, serwisy internetowe wydawcy).

Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Avantgarde Production, a za przygotowanie kampanii prasowej, radiowej i internetowej odpowiadał dział marketingu wydawcy. Media zaplanował Starcom.

Średnia sprzedaż ogółem "Podróży" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 15 420 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Magazyn 'Podróże' w nowej formule i z wyższą ceną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Ale słaba ta makieta, logo brzydkie, oj nie popisał się Łojewski. Gazeta wyglądem nie wyróżnia się spośród dobrze zaprojektowanych zagranicznych magazynów.
0 0
odpowiedź
User
designer
Ale słaba ta makieta, logo brzydkie, oj nie popisał się Łojewski. Gazeta wyglądem nie wyróżnia się spośród dobrze zaprojektowanych zagranicznych magazynów.
0 0
odpowiedź