Magdalena Łukasiuk szefową PR MullenLowe Group
Magdalena Łukasiuk dołączyła do MullenLowe Group w roli head of PR.
Łukasiuk odpowiada za stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.
- Po sukcesie kampanii "Bez LGBT+ nie ma Polski" pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie - mówi Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw.
Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, któe będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.
Magdalena Łukasiuk poprzednio w 180heartbeats +Jung v Matt
Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +Jung v. Matt i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: "Niezniszczalna tęcza" dla Ben&Jerry's, "A co gdyby?" OLX, "Helping Whopper" Burger King czy "Jestem kobietą" Yes.
Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk jest jedną z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko.
Łukasiuk pracowała w zespołach komunikacji i marketingu ATM Grupy i Grupy PWN, jako dziennikarka współpracowała z "Press".
- Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje - mówi Magdalena Łukasiuk.
W skład MullenLowe Group wchodzą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaHub. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L'Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub - Kross, Columbus Energy, Squla.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Łukasiuk szefową PR MullenLowe Group
Partner Grzelewska to fałszywy człowiek.