SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent! 15” od 2 marca w sobotnim prime-time TVN

W sobotę, 2 marca o godz. 20.00 TVN rozpocznie emisję 15. edycji „Mam talent!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają prace na planie produkcji, która realizowana jest w odświeżonej scenografii.

„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Stacja TVN „Mam talent!” dotychczas emitowała w latach 2008-2022, zawsze w ramówkach jesiennych. Wyjątkiem był 2020 rok, kiedy z powodu pandemii COVID-19 realizację programu wstrzymano.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

15. edycja programu „Mam talent!” trafi do emisji w TVN wiosną 2024 roku (po raz pierwszy produkcja będzie emitowana w ramówce wiosennej).

Emisja w sobotnim prime-time

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, talent-show w stacji zadebiutuje 2 marca 2024 roku. Program - tak jak dotychczas - będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00. TVN jesienią ub.r. w sobotnim prime-time pokazywał 12. edycję „Top model”.

Trwają zdjęcia, TVN zmienił scenografię

W grudniu ub.r. rozpoczęły się nagrania do 15. edycji „Mam talent!”. Program zyskał nowy logotyp, realizowany jest w odświeżonej scenografii.

- Przed jurorami oraz liczną publicznością swoje możliwości zaprezentują tancerze, muzycy, akrobaci, iluzjoniści czy komicy. Jak zwykle nie zabraknie także uczestników o niebanalnych zainteresowań i bardzo zaskakujących uzdolnieniach - kilka tygodni temu komentowało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery. - W nadchodzącej edycji zaskoczy także odświeżona scenografia. W nowej oprawie graficznej kolory fioletowy i srebrny zastąpione zostaną przez odcienie granatu, czerwień i złoto. W castingowej scenografii przewinie się także motyw nocnego miasta - dodaje.

15. odsłona talent-show będzie również emitowana w zmodyfikowanej oprawie audiowizualnej (m.in. program zyska nową czołówkę).

Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski nowymi gospodarzami

Nowymi prowadzącymi programu „Mam talent!” będą Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski. Poprzednio format prowadzili Marcin Prokop i Michał Kempa, a wcześniej Prokop z Szymon Hołownią.

W 15. edycji show pojawią się też nowi jurorzy, którymi będą: wspomniany wyżej Marcin Prokop (dotąd prowadzący talent-show) oraz aktorka Julia Wieniawa. W jury pozostaje Agnieszka Chylińska, a z tym gronem pożegnali się po poprzedniej edycji Małgorzata Foremniak i Jan Kliment.

Poszukiwania uczestników „Mam talent! 15” ruszyły pod koniec września ub.r.

1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku

Czternasta seria „Mam talent!” nadawana była w TVN w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada 2022 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że talent-show gromadził średnio 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,90 proc. w grupie 16-49.

TVN w czasie emisji cyklu był liderem rynku telewizyjnego.

Producentem wykonawczym „Mam talent!” jest FremantleMedia Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.

Dołącz do dyskusji: „Mam talent! 15” od 2 marca w sobotnim prime-time TVN

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek mistrzak
Ja pitole ale nius!!!Jutro napiszcie ze w niedziele o 20:00 jakis tam Majserszef...
6 2
odpowiedź
User
widzka
Mam Talent zawsze nagrywaliśmy, a w tym czasie ogladliśmy The Voice. Pewnie wiećej osob tak robi. Duzo nagrywamy, ciekawe, jak to wyglada w tcyh badanaich Nielsena, gdy ktoś tak ogląda.
4 1
odpowiedź
User
opinia
Szkoda tylko, ze dawniej Mam Talent był nagrywany w kilku miastach i można sie było załapac na widownię, szkoły były zapraszane, młodzi ludzie robili wpisy na instragram, face inne, no i byla to lokalna atrakcja i różne scenografie. To chyba Zniszczak jeszce tak wymy ślił, aby bylo taniej i gorzej. Pewnie jest taniej, ale reklama była tego warta. Teraz tylko Warszawa i stale te same osoby na widowni z agencji i to samo brzydkie tło i ściany.
10 0
odpowiedź