SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mama ma” w kampanii promującej aktywność zawodową kobiet (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Mama ma” podkreślająca znaczenie aktywności zawodowej kobiet mających rodziny i dzieci. Akcję na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej przygotowały firmy Opus B, Starlink i Film Produkcja.

Kampania „Mama ma” promuje godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn oraz aktywizację społeczno-ekonomiczną kobiet. W akcji wykorzystywane są dwa spoty. W jednym obalane są obiegowe opinie na temat ról matki i ojca oraz prezentowane ułatwienia dla kobiet w łączeniu kariery zawodowej z partnerskim wychowaniem dzieci. Drugi spot pokazuje takie ułatwienia w zakresie opieki nad małymi dziećmi.

 

Oprócz spotów telewizyjnych (emitowanych m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV Puls oraz kanałach tematycznych) akcja obejmuje cztery spoty radiowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 maja - przygotowała agencja reklamowa Opus B, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Spoty telewizyjne wyreżyserował Damian Pietrasik, a wyprodukowało studio Film Produkcja.

Dołącz do dyskusji: „Mama ma” w kampanii promującej aktywność zawodową kobiet (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rodzic
Piękna propagandówka....
odpowiedź
User
drugi rodzic
co daje kampania, skoro nie ma pracy dla mam w domu????? !!!!!! Po co kurde tyle kasy puszczać na spot bez pokrycia????? O co tu chodzi? O pokazówkę na euro? Chyba krew zalewa wszystkie matki, które widzą ten beznadziejny spot, ale są bez perspektyw na zarobienie jakiegoś grosza w domu!
odpowiedź