Mamed Khalidov i lekcja o gładkościanie w kampanii Acryl-Putz Śnieżki (wideo)
Do emisji trafił drugi spot w ramach kampanii reklamowej gładzi szpachlowej Acryl-Putz marki Śnieżka (FFiL Śnieżka) z udziałem Mameda Khalidova. Wszystkie reklamy przygotowała agencja S4.
W pierwszym spocie Acryl-Putz z Mamedem Khalidovem robotnicy kładący na ścianę tę gładź słuchają relacji z walki toczonej przez tego zawodnika. W drugim najpierw zostają przepytani przez przełożonego o krzywościanie i gładkościanie (z zaznaczeniem, że tę drugą zapewnia promowany produkt), a po skończonej pracy odwiedza ich i chwali Khalidov.
Cała kampania przebiega pod hasłem „Acryl-Putz. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!”. Celem akcji oprócz wzrostu sprzedaży jest budowanie eksperckiego wizerunku marki Acryl-Putz.
Kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel, National Geographic), prasie (reklamy i artykuły sponsorowane w magazynach wnętrzarskich i budowlanych), internecie (bannery, reklamy w wyszukiwarkach, serwisach VoD i na YouTubie) oraz punktach sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja S4.
Dołącz do dyskusji: Mamed Khalidov i lekcja o gładkościanie w kampanii Acryl-Putz Śnieżki (wideo)
uśmiałem się co niemiara - to są właśnie prawdziwi budowlańcy :-)
http://www.youtube.com/watch?v=CMnYT-VSABk&feature=c4-overview&list=UUmTUEBvN1OfsLNq45KwkwOw