200 tys. widzów ogląda nowy program „Mamma mia” w TTV
Nowy reality-show „Mamma mia” na antenie TTV ogląda średnio 200 tys. widzów, cykl podnosi wyniki stacji względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Reality-show „Mamma mia” na antenie TTV oglądać można w środy o godz. 22.00, począwszy od 1 marca br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 15 marca wyniosła 200 tys. osób, co przełożyło się na 2,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,52 proc. w grupie 16-49 i 3,24 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 1 marca. Przyciągnął uwagę 225 tys. osób.
Reality-show „Mamma mia” nieznacznie podnosi średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 2 do 16 marca ub.r. stacja TTV w środowym paśmie miedzy 22.02 a 23.03 miała SHR% na poziomie odpowiednio 2 proc., 2,50 proc. i 2,36 proc.).
Bohaterami każdego odcinka „Mamma mia” są pary para, która przez kilka dni goszczą w swoim domu teściową. Spotkanie obu stron sprawdzi i przetestuje relacje łączące rodziny ze swoimi teściowymi.
W ramach projektu zarówno w roli par, jak i teściowych występują zwykli uczestnicy wyłonieni w castingach. Cykl produkuje Django Media.
Dołącz do dyskusji: 200 tys. widzów ogląda nowy program „Mamma mia” w TTV