Manekiny reklamują wyprzedaż w Play (wideo)
Play rozpoczął akcję promującą telefony dostępne po obniżonych cenach w ofertach postpaid, mix i biznes. Głównymi elementami kreacji kampanii są manekiny nawiązujące do poświątecznych wyprzedaży.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Play promuje obniżki cen telefonów dostępnych w ofertach postpaid, mix i biznes. W krótkim etapie teaserowym akcji wykorzystywany był 10-sekundowy spot przedstawiający manekiny bez ubrań, za to z napisami "Sale" na plecach.
W zasadniczej części kampanii manekiny trzymają natomiast promocyjne telefony. Kreacja nawiązuje do wyprzedaży prowadzonych na przełomie roku m.in. w sklepach odzieżowych. Przedstawione w 15-sekundowym filmiku manekiny i wnętrze, w którym się znajdują, są nowoczesne, co ma podkreślić luksusowy charakter telefonów dostępnych w ofercie Play.
Akcja reklamowa "Manekiny" oprócz stacji telewizyjnych obejmuje
prasę, outdoor, radio, internet oraz działania ambientowe.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, natomiast zakupem
mediów zajął się dom mediowy ZOG.
Dołącz do dyskusji: Manekiny reklamują wyprzedaż w Play (wideo)