Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska
Marcin Garbarczyk, dotychczas szef marketingu działu Mobile (urządzenia mobilne), został szefem całej dywizji IM w Samsung Electronics Polska. Odpowiada za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce.
Garbarczyk odpowiada za całokształt funkcjonowania działu urządzeń mobilnych, raportując bezpośrednio do Josepha Kima, prezesa zarządu Samsung Electronics Polska. Wcześniej to Kim sprawował obowiązki szefa dywizji IM w Samsungu.
Marcin Garbarczyk od 2015 roku w Samsungu
Marcin Garbarczyk pracuje w Samsung Electronics Polska od 2015 roku, gdzie ostatnio odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji IM.
Przed dołączeniem Samsung Electronics Polska pracował w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie koncentrował się na projektach z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce oraz Europie.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago.
Dołącz do dyskusji: Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska