SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Prokop w sądzie i westernie reklamuje Head&Shoulders

W najnowszej reklamie przeciwłupieżowego szamponu Head&Shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble) występuje dziennikarz TVN Marcin Prokop.

fot.YouTube fot.YouTube

Głównym elementem kampanii promującej szampon Head&Shoulders Deep Cleanse jest 30-sek. spot z Marcinem Prokopem w roli głównej.

Początkowo widzimy go w studiu telewizyjnym, ćwiczącego dykcję przed programem. Operatorka kamery zauważa w jego torbie butelkę szamponu Head & Shoulders. Kobieta zdziwiona mówi: "Nie wiedziałam, że masz łupież", na co Prokop jej odpowiada: "Bo nie mam".

W kolejnej scenie Marcin Prokop wciela się w rolę kowboja, który siedzi na ziemi ze związanymi rękoma, a dwóch rzezimieszków włamuje się do skrzyni pełnej drogocennych przedmiotów. Na ich wierzchu leży butelka Head & Shoulders. Również rabusie dziwią się, że ich więzień ma łupież. Marcin Prokop ponownie zaprzecza.

W kolejnej scenie widzimy Marcina Prokopa na sali sądowej w roli oskarżonego. Pani prokurator pokazuje zebranym dowód
numer 5 – butelkę szamponu Head & Shoulders. Zaskoczony sędzia dziwi się, że oskarżony ma łupież, na co Marcin Prokop jeszcze raz zaprzecza.

Spoty emitowane są w internecie, m.in. na YouTube oraz w wybranych  stacjach telewizyjnych, m.in. na antenach kanałów tematycznych należących do Grupy Polsat i Grupy TVN.

Reklamy promują szampon Head & Shoulders Deep Cleanse, który głęboko oczyszcza skórę głowy i zapobiega łupieżowi.

 

Marcin Prokop jest już kolejną znaną osobą występującą w reklamie marki Head&Shoulders. Wcześniej pojawiali się w nich m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Krzysztof Ibisz.

Marcin Prokop dotychczas występował m.in. w reklamach takich marek, jak UPC, Milka, Oppo.

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop w sądzie i westernie reklamuje Head&Shoulders

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monika
Dorosły koleś, a robi miny jakby na terapię niedoboru testosteronu mu brakowało... Nasz pogodynek, konfenansjer, mówca... xD
0 0
odpowiedź
User
WTF
Jeśli korporacja P&G płaci miliony jakiemuś pajacowi z telewizji na tego typu reklamę środka na łupież, to najlepszy argument aby nie kupować tego szamponu i tym samym nie finansować swoim portfelem utrzymania pajaca który niczym pożytecznym się nie zajmuje. Wcześniej kasa z szamponu szła na celebrytę Lewandowskiego, teraz tego celebrytę.
0 0
odpowiedź
User
it`s alive
On jest podobnie czerstwy w reklamach jak duet Szyc&Żebrowski w reklamach Maca.
0 0
odpowiedź