Marka NicNac's z agencją Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg na organizację najnowszej kampanii aktywacyjnej marki orzeszków w skorupce NicNac's (Lorenz). Agencja przeprowadzi działania na platformach społecznościowych. Kampania opiera się na wspólnym projekcie marek NicNac's i Crunchips.
Zakres współpracy obejmuje organizację aktywacji konsumenckiej, która potrwa od września do października 2023 roku.
Agencja przeprowadzi działania na platformach społecznościowych. Kampania opiera się na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.
W zakres działań agencji wchodzi kompleksowa obsługa aktywacji konsumenckiej - plan działań, kosztorys, przygotowanie materiałów graficznych, egzekucja, podsumowania.
- Nadrzędnym celem postawionym agencjom w przetargu było zaproponowanie konceptu, który zbuduje znajomość naszej nowości NicNac`s o smaku Crunchips Chakalaka i wypromuje cross-brandową akcję konsumencką pod hasłem “Impreza taka, że Chakalaka”. Poszukiwaliśmy unikalnego pomysłu na aktywację, który zainteresuje grupę docelową naszych marek i przyciągnie konsumentów generacji Z, wpisze się w klimat dwóch imprezowych marek NicNac’s i Crunchips. Idea kreatywna agencji Hand Made w całości odpowiedziała na założenia z briefu. Kompleksowo przygotowana oferta zawierająca mechanizm aktywacji, ciekawy pakiet nagród, szereg dodatkowych narzędzi dostosowanych do zainteresowań naszej grupy docelowej i świetna linia kreatywna przesądziły o wyborze agencji Hand Made - mówi Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu.
Dołącz do dyskusji: Marka NicNac's z agencją Hand Made