"Marketing w Praktyce" zmienia właściciela
Wydawnictwo Marketing w Praktyce, w sierpniu nabyło prawa własnościowe do pełnego wykorzystania nazwy handlowej "Marketing w Praktyce", od Grupy Wydawniczej Infor S.A.
Wydawnictwo Marketing w Praktyce, w trakcie 10-letniej umowy dzierżawy, stworzyło nowy layout i kody identyfikacji wizualnej marki. Zakup praw do wykorzystania nazwy handlowej, jest konsekwencją dotychczas prowadzonej strategii rozwojowej firmy.
Miesięcznik "Marketing w Praktyce" ukazuje się od 1996 roku, od początku swojego istnienia zajmuje czołową pozycję na rynku wydawnictw profesjonalnych.
We wrześniu 2004 miesięcznik zmienił layout, uzyskał nowoczesną szatę graficzną, dodatkowo w tym samym czasie został uruchomiony portal www.marketing.org.pl, który uzupełnia treści publikowane w miesięczniku, poszerzając również grupę dotychczasowych odbiorców.
Dołącz do dyskusji: "Marketing w Praktyce" zmienia właściciela