Marketingowe roszady
Nowi dyrektorzy w pionie marketingu Życia Warszawy
Dorota Haller, od 3 stycznia pełni funkcję dyrektora ds. marketingu i kolportażu Domu Prasowego Sp. z o.o., wydawcy Życia Warszawy.
Z wykształcenia jest ekonomistą (SGH), marketingowcem (studiowała Comunications and Public Relations w USA).
Karierę zawodową rozpoczęła w renomowanej, międzynarodowej agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Następnie przeszła do firmy Henkel Polska S.A., gdzie pracowała na stanowisku senior brand managera marki Schwarzkopf.
Ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i promocji w Kompanii Muzycznej Pomaton EMI.
W Domu Prasowym, Dorota Haller zarządza działami promocji i kolportażu.
W najbliższym czasie, działania swoje planuje skoncentrować na opracowaniu strategii rozwoju marki "Życie Warszawy", tworząc jednocześnie, nowy wizerunek dziennika.
Od 2 stycznia, także dział kolportażu Domu Prasowego ma nowego dyrektora. Tomasz Pietrzak, ostatnio kierownik ds. kluczowych klientów i kierownik filii w Kamis Przyprawy S.A.
Wcześniej pracował w Hortex Holding S.A., gdzie zajmował stanowisko kierownika rozwoju ds. dystrybucji.
Dołącz do dyskusji: Marketingowe roszady