SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)

Najczęściej publikowane przez marki treści na Facebooku to linki i aktualizacje statusu. Tymczasem użytkowników społecznościowego portalu najbardziej angażują zdjęcia i klipy wideo - wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję marketingową Pandemic Labs.

Agencja Pandemic Labs wzięła pod lupę 300 faceboowych stron, 150 tys. opublikowanych przez nie postów i aktywność 700 milionów ich fanów.

Okazało się, że zdecydowanie najczęściej marki publikują w swoich postach na Faceboku linki, a następnie aktualizacje statusu, a dopiero później zdjęcia i materiały wideo.

Tymczasem to właśnie zdjęcia i wideo najbardziej angażują fanów marek, a następne w kolejności są aktualizacje statusu i na samym końcu linki.

Z danych Pandemic Labs wynika, że klipami wideo użytkownicy społecznościowego portalu dzielą się dziesięć razy częściej niż linkami, a zdjęcia są od linków pięć razy popularniejsze.

Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
najlepiej dawać porno zdjęcia to od razu ruch gwarantowany ...
odpowiedź
User
homar
porno jak porno, ale zdjęcia i filmy "kojarzące się" mają jak najbardziej ugruntowaną pozycję. Tylko jak już to robić to ze smakiem i wyczuciem...
odpowiedź
User
fred
Zależy na czym tak naprawdę nam zależy. W większości przypadków chodzi o przekierowanie facebookowiczów na serwisy, a nie o czyste podzielenie się zdjęciem czy video.

Problemem jest tu to o czym pisze homar, czyli inteligenty marketing. Czyli jak poprzez podzielenie się zdjęciem czy video zwiększyć popularność naszego serwisu czy produktu.
odpowiedź