Mastercook: grzanie zimne w dotyku
Rusza kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej płyty indukcyjne Mastercook. Prowadzona pod hasłem: "Grzanie zimne w dotyku" promocja ma wzmocnić wizerunek firmy jako światowego lidera w technologii indukcji.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe (15- i 8-sekundowy), które w prosty sposób przedstawiają zalety płyt indukcyjnych marki Mastercook. Wykorzystanie w filmie "ciepłych" motywów ludzkich oraz otwartej formuły zakończenia sprawia, że jest on atrakcyjny w swoim przekazie i łatwo zapada w pamięci odbiorcy.
Autorem reklamy jest agencja Adwertajzing, a producentem Dom Produkcyjny Tandem Taren-To. Media zaplanował dom mediowy MPG Media Planning. Kampanię rozpoczną działania sponsoringowe w stacjach TVN (przy programie "Dzień Dobry TVN"), TVN24 oraz TVN Meteo (przy Prognozie Pogody).
Dołącz do dyskusji: Mastercook: grzanie zimne w dotyku