Mastercook promuje 'grzanie zimne w dotyku'
Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej kuchennych płyt indukcyjnych Mastercook. Akcja pod hasłem "Grzanie zimne w dotyku" prowadzona jest w prasie.
Rozpoczęty pod hasłem "Grzanie zimne w dotyku" etap kampanii reklamowej kuchennych płyt indukcyjnych Mastercook IDE64Z S podkreśla ich najważniejsze zalety: zaawansowane technologicznie rozwiązania oraz nowoczesny design. Akcja promuje też działającą w urządzeniach funkcję Evolis, która umożliwia gotowanie w jednym bardzo dużym naczyniu lub kilku mniejszych jednocześnie.
Kampania reklamowa Mastercook IDE64Z S prowadzona jest w czasopismach kobiecych ("Elle", "Pani"), wnętrzarskich ("Kuchnia", "M jak Mieszkanie", "Cztery Kąty", "Elle Decoration", "Dobre Wnętrze", "Mój piękny dom", "Moje mieszkanie" oraz poradnikowych ("Dobre Rady", "K MAG").
Graficzną część zaplanowanej do końca stycznia akcji przygotowała agencja Pentagon Media Team, działania PR prowadzi agencja EGO Public Relations, a zakupem mediów zajął się FagorMastercook.
Dołącz do dyskusji: Mastercook promuje 'grzanie zimne w dotyku'