SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mateusz Damięcki nowym ambasadorem Gillette

Pod hasłem „Gillette. Bo chcę.” wystartowała nowa kampania promująca maszynkę Gillette ProGlide. Jej nowym ambasadorem został aktor Mateusz Damięcki. Za strategię, koncept kreatywny działań oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 7 lat pracuje z Procter & Gamble. 

Punktem wyjścia dla idei kreatywnej stało się spostrzeżenie, że mężczyźni w Polsce mówią o goleniu przeważnie w kontekście codziennego obowiązku („Muszę się ogolić”). Hasło kampanii: „Gillette. Bo chcę.” zachęca mężczyzn do zmiany podejścia i pokazania, że dbanie o zarost może być przyjemnością.

W reklamach występuje Mateusz Damięcki jako nowy ambasador marki Gillette oraz maszynki Gillette ProGlide.

Kreacje obejmują spot telewizyjny emitowany w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji i na Węgrzech. W tych krajach oraz w Słowenii, Estonii, Ukrainie, na Litwie i Łotwie, kampania będzie prowadzona także w digitalu oraz social mediach. Spot wyreżyserował Piotr Janowski, produkcją zajęła się Film Produkcja, a zakupem mediów EssenceMediacom.
 

Wcześniej w reklamach Gilette występowali m.in. Anna Lewandowska oraz Robert Lewandowski.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Damięcki nowym ambasadorem Gillette

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sralis Mazgalis
proponuję reklamę Gillette z koszulką: Głosuję bo jeszcze mogę
odpowiedź
User
PK
Strzał w kolano. Żaden szanujący się facet nie używa produków Gillete, bo kojarzą się z mizoandrią - pogardą wobec mężczyzn. Gillet wprowadziło agendę, że męskość to obciach.
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
Proponuje wziac jakas owce od loklanego gospodarza,i zrobic z niej ambasadorke marki Gillette. Pokazac jak ladnie sie ja ogolilo,za pomoca maszynki Gillette.
odpowiedź