SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank: kontakt z klientami przez Skype

mBank, jako pierwszy w Polsce umożliwia skontaktowanie się z bankiem za pośrednictwem telefonii internetowej Skype.

Obecnie projekt jest w fazie testowej - wybrana grupa Klientów może łączyć się z mLinią (Centrum Obsługi Telefonicznej) za pośrednictwem programu Onet-Skype.

- Nasi Klienci korzystający z programu Onet-Skype będą mogli łączyć się z operatorem mBanku przez specjalny numer powiązany z kontem Skype mBanku, a tym samym nie zapłacą za rozmowę - mówi Piotr Gawron, Dyrektor Banku ds. mBanku. mBank, jako główny innowator na rynku usług finansowych, podąża za zmieniającymi się potrzebami i upodobaniami Klientów. Rozwiązania proponowane przez Skype wciąż zyskują na popularności, są atrakcyjną alternatywą dla nadal drogich połączeń stacjonarnych. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetestowanie takiej drogi komunikacji z bankiem. Jeżeli to rozwiązanie sprawdzi się - udostępnimy je wszystkim naszym Klientom - dodaje.

Dołącz do dyskusji: mBank: kontakt z klientami przez Skype

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl