Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska
Michał Arament, dotychczasowy senior marketing manager, od sierpnia obejmie stanowisko head of marketing department w polskim oddziale McDonald’s. Zastąpi Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu McDonald's w Niemczech.
Michał Arament związany jest z McDonald's Polska od dwóch lat. Jako senior marketing manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family.
W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.
Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko vice president and chief marketing officer McDonald’s w Niemczech.
- Gratuluję Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska dyrektora marketingu. Jego doświadczenie i osiągnięcia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku są dostrzegane przez nasz globalny system - komentuje Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.
Dołącz do dyskusji: Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska
OMD jest super.