SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18 proc.

Mecom, brytyjski fundusz inwestycyjny działający na rynku mediów europejskich, ogłosił swoje wyniki finansowe za okres lipiec - październik 2009 roku.

Wpływy z reklam spółki zmniejszyły się w tym okresie 18 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

W Holandii firma zanotowała pod tym względem spadek o 20 proc., w Danii o 19 proc., w Norwegii o 13 proc., a w Polsce (Rzeczpospolita i Media Regionalne) o 18 proc.

Jednocześnie całkowity przychód ze sprzedaży gazet należących do grupy zwiększył się o 2 proc.

W omawianym okresie firma obniżyła także swoje całkowite koszty o 11 proc., a w obecnym roku udało jej się zaoszczędzić 115 milionów euro.

Z kolei dług netto Mecom na koniec października wyniósł 425 milionów euro, w porównaniu do 379 milionów euro na koniec czerwca.

  • Więcej informacji:
  • Mecom

Dołącz do dyskusji: Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl