Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18 proc.
Mecom, brytyjski fundusz inwestycyjny działający na rynku mediów europejskich, ogłosił swoje wyniki finansowe za okres lipiec - październik 2009 roku.
Wpływy z reklam spółki zmniejszyły się w tym okresie 18 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
W Holandii firma zanotowała pod tym względem spadek o 20 proc., w Danii o 19 proc., w Norwegii o 13 proc., a w Polsce (Rzeczpospolita i Media Regionalne) o 18 proc.
Jednocześnie całkowity przychód ze sprzedaży gazet należących do grupy zwiększył się o 2 proc.
W omawianym okresie firma obniżyła także swoje całkowite koszty o 11 proc., a w obecnym roku udało jej się zaoszczędzić 115 milionów euro.
Z kolei dług netto Mecom na koniec października wyniósł 425 milionów euro, w porównaniu do 379 milionów euro na koniec czerwca.
Dołącz do dyskusji: Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18 proc.