Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)
W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 11 nagród, z których dwie otrzymała akcja „Rozkład jazdy McDonald's” przygotowana przez agencję DDB Warszawa. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
Rozkład jazdy McDonald's
Rozkład jazdy McDonald’s to udana próba zmiany strzałki kierunkowej wskazującej gdzie znajduje się najbliższa restauracja McDonald’s przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Punktem wyjścia był insight związany z nudnym czasem oczekiwania na pociąg, który chcieliśmy zmienić na miły czas, który można spędzić w McDonald’s.
Zgłaszający: DDB Warszawa
Współzgłaszający: OMD, Tribal DDB
Klient: McDonald's
Produkt: Znak kierunkowy do restauracji McDonald's na Dworcu Centralnym w Warszawie
Senior Account Executive: Rafał Szafraniec
Nagrody:
Kategoria: Wykorzystanie kanałów komunikacji, podkategoria: Wykorzystanie reklamy zewnętrznej
Kategoria: Best use of content
1 2
Dołącz do dyskusji: Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)