SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medium otwiera się na wydawców, oferuje własną domenę, wpływy z reklam i wsparcie w SEO i mobile’u

Platforma do publikowania treści w internecie Medium wprowadziła narzędzie o nazwie „Medium dla wydawców”. Oferuje wydawcom możliwość umieszczania materiałów w ich własnych domenach, zapewnia wsparcie SEO i ruchu mobilnego, a także czerpanie przychodów z reklam. Z propozycji skorzystali już m.in. The Awl, Pacific Standard i The Kicker.

Swoją internetową ofensywę Medium rozpoczęło już jesienią ub.r. zmieniając logo, wprowadzając nową aplikację i dodatkowe narzędzia dla autorów. Teraz platforma ogłosiła szeroko zakrojony plan pozyskania profesjonalnych wydawców.

Na swojej stronie internetowej Medium ogłosiło wprowadzenie narzędzia o nazwie „Medium dla wydawców”. W ramach nowej propozycji Medium zapewnia wydawcom przeniesienie wszystkich publikowanych przez nich treści w sieci (zarówno bieżących, jak i archiwalnych) w jedno miejsce na swojej platformie pod indywidualną domeną dla każdego z wydawców. Dodatkowo mają oni otrzymać narzędzia pozwalające na łatwą ocenę odbioru przez czytelników konkretnych materiałów i stopnia ich zaangażowania.

Medium informuje, że z możliwości migracji do jego ekosystemu skorzystali już pierwsi wydawcy, wśród których są  The Awl, Pacific Standard, Electric Literature, The Black List, Femsplain, FilmSchoolRejects, The Bold Italic, Monday Note, NewCo Shift, The Banana Boat, Above Average oraz The Kicker.

Platforma oferuje też wydawcom możliwość zdobywania przychodów z publikowanych przez siebie treści. Ci z nich, którzy będą publikowali u siebie wystarczająco dużo unikalnych materiałów przyciągających czytelników będą mogli zamieszczać przy treściach materiały sponsorowane pochodzące od marek. Wśród obecnych partnerów reklamowych Medium znajdują się m.in. Bose, SoFi, Nest, Intel i Volpi Foods.

Medium zapowiada także, że będzie wpierał wydawców w kanałach mobilnych, w przyszłości zamierza też wprowadzić ich treści do programu Accelerated Mobile Pages oraz na prowadzoną przez Facebook platformę Instant Articles.

Dołącz do dyskusji: Medium otwiera się na wydawców, oferuje własną domenę, wpływy z reklam i wsparcie w SEO i mobile’u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl