„Men’s Health” dostępny na tabletach
Polska edycja magazynu „Men’s Health” została udostępniona w formie aplikacji na iPady i tablety z systemem Android. Aplikacje wspólnie z Motor-Presse Polska, wydawcą pisma, przygotowała firma Mercuri Move Media.
Tabletowa wersja polskiej edycji „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) zawiera wszystkie materiały z papierowego wydania magazynu. Ponadto dostępne są w niej dodatkowe zdjęcia i ilustracje, a także wideo - zarówno w materiałach dziennikarskich, jak i reklamach.
Jako pierwsze na tabletach zostały udostępnione listopadowy i grudniowy wydania pisma. Pojedynczy numer wersji iPadowej kosztuje 2,69 euro, a roczna prenumerata - 23,99 euro, natomiast cena wydania na Android to 11 zł.
Z „Men’s Health” można korzystać na iPadach z systemem iOS 4.3 lub wyższym oraz tabletach z systemem Android w wersji 2.2 lub nowszej. Aplikację przygotowała agencja Mercuri Move Media we współpracy z zespołem redakcyjnym magazynu, korzystając z programu Adobe Digital Publishing Suite.
Według Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszych trzech kwartałach br. „Men’s Health” sprzedawał się średnio w 59 327 egz., będąc liderem czasopism dla mężczyzn (zobacz szczegółowe dane). Magazyn jako pierwszy z tego segmentu wchodzi z aplikacjami na tablety.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” dostępny na tabletach