„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 41 696 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 24,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 22,57 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 873 egz.
Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 18,76 proc. do 24 693 egz.
Oczko niżej znalazł się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 19,60 proc. do 22 126 egz.
Sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 10 761 egz., po spadku względem drugiego numeru o 16,18 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł w dół o 6,86 proc. do poziomu 22 258 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 90 500 | 41 696 | 41 696 | 98 500 | 55 533 | 55 533 | -24,92% |
Playboy | 57 987 | 26 873 | 26 873 | 70 000 | 34 707 | 34 707 | -22,57% |
Logo | 54 000 | 26 083 | 24 693 | 70 000 | 33 986 | 30 394 | -18,76% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 41 897 | 22 126 | 22 126 | 55 000 | 27 520 | 27 520 | -19,60% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Esquire MAN AT HIS BEST | 21 000 | 10 761 | 10 761 | 40 001 | 18 305 | 12 838 | -16,18% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 37 999 | 22 461 | 22 258 | 41 488 | 25 655 | 23 897 | -6,86% |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników męskich pochwalić się mógł „CKM” - było to 11,89 proc.
Największy spadek, wynoszący 7,60 proc., odnotował tutaj „Playboy”. Z kolei sprzedaż miesięcznika „Forbes” zwiększył się o 3,64 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 90 500 | 41 696 | 41 696 | 90 500 | 42 002 | 42 002 | -0,73% |
Playboy | 57 987 | 26 873 | 26 873 | 57 998 | 29 082 | 29 082 | -7,60% |
Logo | 54 000 | 26 083 | 24 693 | 55 000 | 32 437 | 23 775 | 3,86% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 41 897 | 22 126 | 22 126 | 41 482 | 20 774 | 19 774 | 11,89% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Esquire MAN AT HIS BEST | 21 000 | 10 761 | 10 761 | - | - | - | - |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 37 999 | 22 461 | 22 258 | 39 998 | 21 684 | 21 477 | 3,64% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”