SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 41 696 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 24,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 22,57 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 873 egz.

Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 18,76 proc. do 24 693 egz.

Oczko niżej znalazł się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 19,60 proc. do 22 126 egz.

Sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 10 761 egz., po spadku względem drugiego numeru o 16,18 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł w dół o 6,86 proc. do poziomu 22 258 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

90 500

41 696

41 696

98 500

55 533

55 533

-24,92%

Playboy

57 987

26 873

26 873

70 000

34 707

34 707

-22,57%

Logo

54 000

26 083

24 693

70 000

33 986

30 394

-18,76%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

41 897

22 126

22 126

55 000

27 520

27 520

-19,60%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

21 000

10 761

10 761

40 001

18 305

12 838

-16,18%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

37 999

22 461

22 258

41 488

25 655

23 897

-6,86%

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników męskich pochwalić się mógł „CKM” - było to 11,89 proc.

Największy spadek, wynoszący 7,60 proc., odnotował tutaj „Playboy”. Z kolei sprzedaż miesięcznika „Forbes” zwiększył się o 3,64 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

90 500

41 696

41 696

90 500

42 002

42 002

-0,73%

Playboy

57 987

26 873

26 873

57 998

29 082

29 082

-7,60%

Logo

54 000

26 083

24 693

55 000

32 437

23 775

3,86%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

41 897

22 126

22 126

41 482

20 774

19 774

11,89%

Wirtualnemedia.pl

Esquire MAN AT HIS BEST

21 000

10 761

10 761

-

-

-

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

37 999

22 461

22 258

39 998

21 684

21 477

3,64%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zcz
te infantylizmy jeszcze wychodzą ?
odpowiedź
User
Stary Kredens
Ten spadek oznacza, że nareszcie można będzie oddychać świeżym powietrzem :) i może coraz więcej nas będzie - wolnych ludzi. A te tandetne tytuły przestaną nas oszałamiać udawaniem. Jeszcze tylko niech srajfony i szajsungi znikną ...
odpowiedź
User
Dżon
MH Edycja Polska - dobre. Czyli tłumaczenie żeby się nie narobić i parę pijarów telefonów i suplementów na wydalanie odpowiednio regularne. No plus lody dla paru marek samochodowych.
odpowiedź