„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
W lipcu 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 533 egz. względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 4,40 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 13,03 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 34 707 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,72 proc. do 30 394 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 0,96 proc. do 27 520 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł do góry o 11,82 proc. do poziomu 23 897 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 500 |
55 533 |
55 533 |
98 410 |
58 091 |
58 091 |
Playboy |
70 000 |
34 707 |
34 707 |
70 000 |
39 906 |
39 906 |
Logo |
70 000 |
33 986 |
30 394 |
71 000 |
33 029 |
30 925 |
CKM |
55 000 |
27 520 |
27 520 |
60 960 |
28 786 |
27 786 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
41 488 |
25 655 |
23 897 |
47 000 |
23 502 |
21 371 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Logo” - było to 29,40 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 500 |
55 533 |
55 533 |
98 000 |
44 442 |
44 442 |
Playboy |
70 000 |
34 707 |
34 707 |
70 000 |
34 079 |
34 079 |
Logo |
70 000 |
33 986 |
30 394 |
58 000 |
26 540 |
23 488 |
CKM |
55 000 |
27 520 |
27 520 |
60 000 |
24 956 |
24 956 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
41 488 |
25 655 |
23 897 |
43 000 |
25 005 |
22 918 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
Poczekajmy na apokalipsę z SEKSMISJI. Hahahahhahahhahahaha. Pozdrowienia dla Redaktorki Naczelnej Anety Martynów.