SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej

W lipcu 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 533 egz. względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 4,40 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 13,03 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 34 707 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,72 proc. do 30 394 egz.

Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 0,96 proc. do 27 520 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł do góry o 11,82 proc. do poziomu 23 897 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 500

55 533

55 533

98 410

58 091

58 091

Playboy

70 000

34 707

34 707

70 000

39 906

39 906

Logo

70 000

33 986

30 394

71 000

33 029

30 925

CKM

55 000

27 520

27 520

60 960

28 786

27 786

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

41 488

25 655

23 897

47 000

23 502

21 371


W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Logo” - było to 29,40 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 500

55 533

55 533

98 000

44 442

44 442

Playboy

70 000

34 707

34 707

70 000

34 079

34 079

Logo

70 000

33 986

30 394

58 000

26 540

23 488

CKM

55 000

27 520

27 520

60 000

24 956

24 956

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

41 488

25 655

23 897

43 000

25 005

22 918

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patryk
A co z Esquire?
0 0
odpowiedź
User
Mięso
To oznacza że, coraz mniej prawdziwych mężczyzn wie co robić, ale może da się ten trend jednak odwrócić.
Poczekajmy na apokalipsę z SEKSMISJI. Hahahahhahahhahahaha. Pozdrowienia dla Redaktorki Naczelnej Anety Martynów.
0 0
odpowiedź
User
Sebastian Lukasz Petkiewicz Tomasz Szoma
Jestem ofiara psychopatow i inwazji na ludzki organizm chotoba morgelonow zrobili ze mnie wrak bylem kulturysta pieknym czlowiekiem z pieknym cialrm i miesniami jestem ofiara poteznego oszustwa i gsngstalkerow wygralem w lotto w 2012roku 35mln nie oddali mi kuponu powiedzieli ze nie wygralem i zaczeli terroryzowac wpisz w gogle Ewa Pawela Edward Spancer Melanie wytlumaczy ci w jaki sposob to sie dzieje sprzet jest w olszynie lub olszyna lub ul szkolna 2/13 18 9 i ubocze piatczak
0 0
odpowiedź