SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Męskie gry internetowe promują Luksusową

Wódka Luksusowa promuje się w kierowanych do mężczyzn grachinternetowych udostępnionych w specjalnym serwisie. Nowy wizerunekmarki, oparty na męskiej przyjaźni i lojalności, reklamują teżmateriały BTL.

Uruchomiony pod adresem www.nicdodac.pl serwis promujący wódkęLuksusową przenosi internautów do wirtualnego lokalu, w którym mogąwziąć udział w trzech typowo barowych grach: 'Puszczanie shota pobarze', 'Gra w 3 kubki' oraz 'Polewanie do kieliszka'. Użytkownicy,którzy dodatkowo przedstawią niesamowitą historię o tym, jakscementowała się ich więź z najlepszym przyjacielem, wezmą udział wlosowaniu nagród.

Strona internetowa jest częścią akcji promującej nowy wizerunekmarki Luksusowa oparty takich męskich wartościach, jak przyjaźń,zaufanie i lojalność realizujących się podczas spotkań znajlepszymi kumplami. Oprócz internetu, w którym konkurs rozpocząłsię 15 września i potrwa do połowy listopada, kampania obejmujeBTL: 400 tys. tekturowych podstawek pod 0,7-litrowe butelkiLuksusowej oraz 800 tys. podstawek promujących stronę nicdodac.pl.Przygotowaniem serwisu internetowego i materiałów BTL orazprzeprowadzeniem konkursu zajmuje się agencja interaktywna MRMWorldwide.

Dołącz do dyskusji: Męskie gry internetowe promują Luksusową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl