Płatny Facebook i Instagram także w Polsce. Ile kosztuje?
Meta Platforms wprowadza w Polsce opcję subskrypcyjną Meta Verified obejmującą dodatkowe możliwości na Facebooku i Instagramie. Trzeba będzie za nią płacić minimum 65 zł miesięcznie.
W komunikacie Meta Platforms wyliczono, że opcja subskrypcyjna zapewnia na Facebooku i Instagramie następujące możliwości:
- plakietkę potwierdzającą, że użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje, oraz że konto zostało uwierzytelnione za pomocą dokumentu tożsamości;
- większą ochronę przed podszywaniem się dzięki monitorowaniu kont mogących atakować profile osób, które stają się popularne i zyskują obserwujących;
- możliwość kontaktu z zespołem wsparcia technicznego w przypadku problemów z kontem;
- specjalne funkcje umożliwiające wyrażanie siebie w wyjątkowy sposób.
W ostatnich kilku miesiącach usługa Meta Verified była testowana przez koncern na wybranych rynkach.
Opcja Meta Verified w Polsce: jakie ceny?
W naszym kraju możliwość zakupu Meta Verified pojawi się w nadchodzących tygodniach.
Usługa będzie kosztowała miesięcznie 65 zł przy zakupie w przeglądarce oraz 80 zł przy zakupie w aplikacji mobilnej na iOS i Androida.
Za granicą ceny Meta Verified wynoszą domyślnie 11,99 dolarów w przeglądarce i 14,99 dolarów w aplikacji mobilnej.
Według badania Mediapanel w maju br. Facebook zanotował w Polsce 25,05 mln użytkowników oraz 15 godzin, 33 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Instagram - 14,31 mln odwiedzających oraz 4 godziny, 57 minut i 7 sekund średniego czasu. Facebook od dawana jest zdecydowanym liderem, a Instagram wiceliderem po względem zasięgu wśród platform społecznościowych.
W pierwszym kwartale br. Meta Platforms zwiększył przychody o 3 proc. do 28,64 mld dolarów, a jego zysk zmalał, m.in. wskutek 4 mld dolarów straty wygenerowanej przez pion metawersum i 1,1 mld dolarów kosztów zwolnień. Facebook zbliżył się do poziomu 3 mld użytkowników. Wpływy reklamowe zwiększyły się rok do roku z 27 do 28,1 mld dolarów, głównie dzięki wzrostowi w USA i Kanadzie (z 12,02 do 12,71 mld) oraz w Afryce, Ameryce Południowej i Środkowej (z 2,95 do 3,23 mld). Natomiast w Europie nieznacznie zmalały - z 6,36 do 6,27 mld.
Natomiast działająca w naszym kraju spółka Facebook Poland w ub.r. zwiększyła przychody brutto z 1,17 d 1,46 mld zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 23 do 44,9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Płatny Facebook i Instagram także w Polsce. Ile kosztuje?
A nie sorry, po prostu był odważny. A reszta tchórzy po sukcesie pomysłu go naśladuje xd