SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Metrocafe.pl - nowy portal lifestylowy od Agory

Agora uruchomiła nowy lifestylowo-informacyjny serwis dziennika „Metro” - Metrocafe.pl.

Wydawca zapowiada, że na stronach Metrocafe.pl publikowane będą testy oraz rankingi produktów i usług. Czytelnicy znajdą tam również artykuły na temat aktualnych spraw i trendów w różnych dziedzinach.

- W publikacjach na Metrocafe.pl ułatwiamy poruszanie się w otaczającej rzeczywistości, podpowiadamy, jak być świadomym konsumentem, co warto wiedzieć i jak mądrze dokonywać wyborów. Opisujemy prawa i zjawiska, które wpływają na nasze życie. Metrocafe.pl to nowa, praktyczna linia „Metra”, która  odpowiada na potrzeby współczesnych czytelników, dostarczając przydatne treści w sposób dostosowany do stylu życia naszych odbiorców - mówi Joanna Garbaczewska, wydawca „Metra”.

Serwis stworzył zespół projektowy Agory prowadzony przez Wioletę Deptułę pod kierownictwem dyrektora programowego w pionie czasopism i prasy bezpłatnej Michała Gwiazdowskiego. Treści tworzy zespół papierowego wydania „Metra” oraz redakcja internetowa dziennika, a pracami dziennikarzy kieruje Anna Gąsiorowska, redaktor naczelna „Metra”.

Metrocafe.pl działa w responsywnej wersji, co pozwala na korzystanie z portalu na urządzeniach mobilnych.

Start serwisu Metrocafe.pl wspiera kampania promocyjna w internecie: serwisy czasopism Agory, portal Gazeta.pl, Facebook, Twitter oraz serwisy powiązane kontekstowo z grupą celową m.in. MSN.pl, Vinted.pl, Papilot.pl, Szafa.pl, Kobieta.pl. Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy internetowe Grupy Gazeta.pl odwiedziło 10,88 mln użytkowników, którzy wygenerowali 711,4 mln odsłon krajowych (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Metrocafe.pl - nowy portal lifestylowy od Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl