Michał Lewandowski: z Grupy Walk na strategy directora Mint Media
Michał Lewandowski objął funkcję strategy directora w agencji social mediowej Mint Media, zastępując Magdalenę Pakulską-Modrzejewską. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Walk, Young & Rubicam i Burson-Marsteller.
Lewandowski jako strategy director Mint Media będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji agencji w zakresie strategii digitalowej, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych. Do jego zadań będzie należało poszerzenie i wzmocnienie oferty dla klientów.
Poprzednio tę funkcję przez 5 lat pełniła Magdalena Pakulska-Modrzejewska. Obecnie w ramach zmian w agencji odchodzi z niej.
>>> Knowledge Hub inwestuje w Mint Media, odchodzi Jarosław Bielecki
Michał Lewandowski przez ostatnie trzy lata zarządzał działem social media w Grupie Walk. Współpracował tam z takimi klientami jak Nikon, Jutrzenka-Colian (Grześki) czy Domino’s Pizza.
Wcześniej pracował m.in. w agencjach Young & Rubicam oraz Burson-Marsteller (w oddziałach w Brukseli i Warszawie).
Z branżą reklamową jest związany od sześciu lat.
Dołącz do dyskusji: Michał Lewandowski: z Grupy Walk na strategy directora Mint Media