SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Pol będzie współpracował z WP SportoweFakty

Z początkiem 2020 roku dziennikarz sportowy Michał Pol zacznie współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Do niedawna był związany z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej z Agorą.

W ramach współpracy Michał Pol będzie co tydzień przygotowywał dla WP SportoweFakty materiały wideo, a także pisał artykuły i komentarze. Nagrania wideo będą realizowane w studiu Wirtualnej Polski, siedzibie agencji Sport Brokers oraz podczas eventów i ważnych wydarzeń sportowych. WP będzie mieć wyłączność na dalszą dystrybucję tych treści.

- Zdaję sobie sprawę, że moje przejście do Wirtualnej Polski to jak transfer z FC Barcelona do Realu Madryt, ale nie jest to przypadek Luisa Figo - rozstajemy się z Onetem w dobrych relacjach. Jestem bardzo wdzięczny za sześć kreatywnych lat. Oferta Tomasza Machały była jednak z gatunku tych „nie do odrzucenia” - komentuje Michał Pol.

- Założenie kanału na YouTube wyzwoliło we mnie olbrzymie pokłady energii, które w mojej dziennikarskiej pracy jeszcze bardziej zbliżyły mnie do kibiców i pasjonatów sportu. Wirtualna Polska doceniła Michała Pola - youtubera i znalazła idealny sposób, żeby tę energię wykorzystać we wspólnych projektach. Zwłaszcza, że czeka nas fantastyczny, sportowy rok - dodaje.

Kanał youtube’owy jest tworzony przez Michała Pola od połowy ub.r. Obecnie ma 116 tys. subskrybentów, a zamieszczonych tam ponad 310 materiałów zanotowało łącznie 17 mln odtworzeń. Pol najczęściej prowadzi wideoczaty.

W połowie listopada redaktorem naczelny WP SportoweFakty został Robert Feluś, wcześniej przez 15 lat związany z „Faktem”, m.in. jako redaktor naczelny. - Cieszymy się z czekającej nas współpracy z tak popularnym dziennikarzem sportowym, który zbudował potężne społeczności wokół swojego konta na Twitterze i kanału na YouTube. Ale przecież nie tylko to się dla nas liczy. Cenię Michała zapał, dobry kontakt ze sportowcami i kibicami, dobrą aurę, którą wytwarza wokół siebie oraz jego wyczucie, co będzie „trendować” w dziennikarstwie sportowym i social mediach - wylicza Feluś.

WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w polskim internecie. Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. witryna zanotowała 6,36 mln realnych użytkowników, 191,44 mln odsłon oraz godzinę, 11 minut i 52 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Michał Pol po odejściu z RASP w Sport Brokers

Na początku września br. Michał Pol po sześciu latach pracy rozstał się z Ringier Axel Springer Polska. Najpierw był tam redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”, a w połowie 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem sportowym firmy.

Zaraz po rozstaniu z nią zaczął pracę jako partner zarządzający w agencji marketingu sportowego Sport Brokers związanej Arskom Group.

Michał Pol nadal prowadzi w Onecie cotygodniowy program „Misja futbol”, którego stałymi gośćmi są komentatorzy piłkarscy Dariusz Szpakowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski.

Natomiast przed pracą w RASP przez 20 lat pracował w Agorze - najpierw jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a przez ostatnie cztery lata jako szef działu wideo w Sport.pl.

Od połowy ub.r. Pol jest ambasadorem marketingowym firmy bukmacherskiej eToto, wcześniej przez rok promował innego bukmachera - Fortunę.

W październiku br. wszystkie serwisy i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 21,26 mln realnych użytkowników i 2,95 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 17,13 mln użytkowników i 1,9 mld odsłon. W pierwszych trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 519 mln zł oraz 44,27 mln zł zysku netto (wobec 49,4 mln zł rok wcześniej). Skorygowana strata EBITDA Telewizji WP zmalała o 1,02 mln zł do 5,01 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Michał Pol będzie współpracował z WP SportoweFakty

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Zatem koniec Misji Futbol
0 0
odpowiedź
User
dixon
mówiący słup reklamowy, z pewnością koledzy dziennikarze z działu są przeszczęśliwi, doda im wiarygodności jak powie coś miłego o sponsorującej go firmie bukmacherskiej.
0 0
odpowiedź
User
Ek.
Pokażcie dziennikarza w Anglii i Francji, który jest „ambasadorem firmy bukmacherskiej”. Ech, zbłądziłeś Michał.
0 0
odpowiedź