SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft uruchamia nową wersję serwisu MSN

Bieżące informacje, możliwość personalizacji treści, dostęp do najważniejszych usług Microsoftu oraz nowe możliwości dla reklamodawców - ruszyła próbna wersja nowego portalu MSN.

W 50 krajach na świecie (w tym także w Polsce) Microsoft uruchomił lokalne wersje beta nowej odsłony swojego serwisu informacyjnego MSN. Koncern z Redmond podkreśla, że obecna odsłona portalu, którego wersja beta dostępna jest pod  adresem preview.msn.com, oznacza przede wszystkim większą wygodę użytkowania i możliwość personalizacji odbieranych treści.
     
W Polsce partnerami medialnymi Microsoftu dostarczającymi informacje do nowego MSN są Agora, Polska Agencja Prasowa, Ringier Axel Springer Polska, RMF FM oraz TVN. Docelowo serwis ma się składać z 10 sekcji tematycznych (między innymi Wiadomości, Sport, Finanse, Kuchnia oraz Zdrowie i fitness).
     
Oddzielną część serwisu będą stanowiły przydatne narzędzia - listy zakupowe, kalendarze podróży czy kalkulatory oszczędności, a także zintegrowane z serwisem aplikacje: między innymi Outlook.com, Facebook, Twitter, OneDrive. Microsoft podkreśla, że do spersonalizowania serwisu pozwalającego na wybranie rodzaju otrzymywanych informacji wystarczy kilka kliknięć myszą.


     
Obecnie beta MSN jest dostępna wyłącznie w wersji desktopowej. Microsoft zapowiada jednak, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy pojawią się też wersje mobilne do systemów operacyjnych Windows Phone, iOS i Android.

Koncern z Redmond zapowiada też, że przebudowany serwis będzie stanowił interesujące medium dla marek i reklamodawców. Pozwoli dotrzeć z odpowiednim przekazem do użytkowników korzystających z rozmaitych urządzeń i platform systemowych. Zaletą MSN ma być także reklamowanie marek przy wysokiej jakości treściach dostarczanych przez partnerów Microsoftu.

Na polskim rynku MSN od ponad dwóch lat działa wspólnie z serwisem dziennika „Metro” (wydawanego przez Agorę) jako MetroMSN.gazeta.pl (więcej na ten temat). W maju br. stronę główną serwisu odwiedziło 1,49 mln internautów (real users), którzy wykonali na niej 64,3 mln odsłon, a każdy korzystał z niej przeciętnie przez godzinę i 23:25 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchamia nową wersję serwisu MSN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl