SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięcznik Zwierciadło z najwyższą na rynku sprzedażą majową i czerwcową oraz porównywalną sprzedażą z Twoim Stylem w II kwartale 2022

W maju 2022 roku miesięcznik "Zwierciadło " z wynikiem 84 047 egz., oraz w czerwcu z wynikiem 79 102 egz. wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów, okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych.

To już po raz czwarty i piąty nasz flagowy miesięcznik osiągnął najlepsze wyniki sprzedaży na rynku. Poprzednio miało to miejsce w numerach 9/2021, 11/2021 i 1/2022.

Stale podnosimy jakość treści publikowanych w „Zwierciadle”, zapraszamy na łamy naszego miesięcznika najlepszych ekspertów z różnych dziedzin, staramy się tworzyć  ponadczasowe i inspirujące treści – co jak myślę, zmienia na lepsze życie wielu naszych Czytelników i Czytelniczek- podkreśla Adam Popielski prezes Wydawnictwa Zwierciadło.


 
Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC – „Audyt PBC” wynika również, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 81 450 egzemplarzy, uzyskał 2. miejsce w sprzedaży pism luksusowych w drugim kwartale 2022 r., z różnicą wynoszącą jedyne 94 egzemplarzy do „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) który osiągnął wyniki 81 544 egzemplarzy, wyprzedzając również „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 48 335 egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 31 634 egzemplarzy, „Elle” (Burda Media) z wynikiem 26 696 egzemplarzy oraz „Glamour” (Burda Media) z wynikiem 17  013 egzemplarzy.

Cieszymy się z osiągniętych wyników sprzedaży w II kwartale. Porównywalna sprzedaż "Zwierciadła" i "Twojego Stylu" oraz ogromny dystans do sprzedaży pozostałych tytułów w segmencie pism luksusowych to efekt pracy całego zespołu. Dziękuję za zaufanie jakim obdarzyli nas klienci i mam nadzieję, że jeszcze przed długi czas będą sięgać po ”Zwierciadło” aby czerpać przyjemność z czytania i ciągle odkrywać coś dla siebie– dodaje Adam Popielski.

Na aktualną pozycję magazynu wpływa również odpowiednio dobrana i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa  miesięcznika „ Zwierciadło”. Wprowadzanie do sprzedaży  dwóch wersji okładek, czy inwestycja w ekspozycję tytułów w wybranych sieciach handlowych. Przygotowanie dedykowanych kampanii reklamowych prowadzonych w prasie, Internecie,  stacjach radiowych i social mediach. To także wprowadzenie nowych form promocji na różnych płaszczyznach m.in. videocastów, wprowadzonych we wrześniu ubiegłego roku, których realizacja odbywa się w ramach indywidualnych projektów w formule 360°. Ważne jest szybkie reagowanie na zmiany otoczenia, potrzeby czytelników, współpraca w zespole  i elastyczność” – komentuje Justyna Ogłozińska dyrektor marketingu i promocji miesięcznika „Zwierciadło” i „Sens”

Poza dobrymi wynikami sprzedaży „Zwierciadła” portal zwierciadlo.pl w lipcu 2022 roku uzyskał liczbę 5,1 mln odsłon, a fanpage Zwierciadła osiągnął ponad 194 tys. polubień.

Nasz portal oraz funpage są integralną częścią naszego biznesu, a dobre wyniki w tym obszarze potwierdzają, iż komplementarnie odpowiadamy na oczekiwania nabywców naszych treści. Od września można nas nie tylko czytać ale nawet słuchać i oglądać.  Na platformach Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts oraz na zwierciadlo.pl publikujemy autorskie cykle podcastów z wybitnymi ekspertami we współpracy z naszymi redaktorami. Nie zabraknie poważnych rozmów o psychologii, wychowaniu, kulturze, podróżach i dobrym życiu. W gronie autorów między innymi Katarzyna Miller, Tomasz Sobierajski, Joanna Oleszyk, Alina Gutek, Monika Stachura, Małgorzata Serafin i Zofia Fabjanowska.. Będą też treści dające ukojenie i pozwalające choć na chwilę oderwać się od trudów dnia codziennego     – komentuje Adam Popielski.

Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło” i „Sens” , portal oraz wydawnictwo książkowe.

Nowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” z dwiema okładkami do wyboru oraz kalendarzykiem na 2023 rok, w pięciu wzorach już w sprzedaży.