SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MiniMini+ nowym liderem wśród kanałów dziecięcych, Disney XD stracił najwięcej

W marcu 2013 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansował MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może BBC CBeebies - na przeciwnym biegunie Disney XD.

Liderujący kanał MiniMini+ w marcu 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 18,8 proc. do poziomu 0,72 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce piąte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z szóstej na drugą lokatę awansował Nickelodeon, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 42,5 proc. do 0,70 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium (z pozycji lidera) spadł Disney Channel, którego udział w marcu br. zmalał o 25,9 proc. i uplasował się na poziomie 0,62 proc.

Wysoki wynik (miejsce ósme) zajął monitorowany od lutego br., a nadający od 2011 roku Nick Jr. Jego udział uplasował się 0,28 proc. i był wyższy od wyników Polsatu JimJam czy Boomeranga.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 82,7 proc. pochwalić się może zajmujący ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji w marcu 2013 roku wyniósł 0,14 proc.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się w rankingu na szóstej pozycji kanał Disney XD, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 35,2 proc. i ostatecznie wyniósł 0,44 proc. W marcu 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce czwarte.

wszyscy 4+
marzec 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
MiniMini+   38 050 0,605 49 543 0,719
Nickelodeon 30 755 0,489 47 974 0,697
Disney Channel 52 493 0,834 42 537 0,618
Cartoon Network 49 872 0,793 42 354 0,615
Disney Junior   48 492 0,771 39 846 0,579
Disney XD 42 710 0,679 30 286 0,440
Nick Jr - - 18 913 0,275
Polsat JimJam   22 879 0,364 18 778 0,273
Nickelodeon HD - - 13 804 0,200
Boomerang 12 421 0,197 11 418 0,166
teleTOON+   7 753 0,123 9 400 0,137
BBC CBeebies 4 718 0,075 9 420 0,137


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był kanał MiniMini+ (5,53 proc. udziału, wzrost o 19,3 proc.). Drugie miejsce zajął Nickelodeon (5,33 proc., + o 26,6 proc.), a trzecie - Disney Channel (5,02 proc., - o 33,1 proc.).

Największym wzrostem (o 34,6) pochwalić się mógł w marcu br. kanał BBC Cbeebies. Z kolei najwięcej stracił Polsat JimJam - było to 36,3 proc.

wszyscy 4-12
marzec 2012 2013
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
MiniMini+   18 304 4,631 24 425 5,527
Nickelodeon 16 640 4,210 23 559 5,331
Cartoon Network 29 635 7,498 22 164 5,016
Disney Channel 22 820 5,774 19 775 4,475
Disney Junior   20 696 5,236 18 545 4,197
Disney XD 23 209 5,872 17 099 3,869
Nick Jr - - 7 571 1,713
Polsat JimJam   9 353 2,366 6 655 1,506
Nickelodeon HD - - 6 594 1,492
Boomerang 6 241 1,579 5 387 1,219
teleTOON+   3 919 0,991 4 398 0,995
BBC CBeebies 1 906 0,482 2 868 0,649

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w marcu 2013 roku zgromadził serial „Garfield Show”, który na antenie Cartoon Network obejrzało 262 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo cztery pozycje wprowadziła stacja Nickelodeon. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Disney Channel. W top 10 znalazły się jeszcze dwie pozycje MiniMini+ oraz jedna ze wspomnianego już wcześniej kanału Cartoon Network.

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
GARFIELD SHOW /SER.ANIM.FRA.USA/ Cartoon Network 262 348 3,95
ZDANIEM FREDA /SER.KOM.USA/ Nickelodeon 237 952 1,42
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/ MiniMini+   228 968 1,42
SPONGEBOB KANCIASTOPORTY /SER.ANIM.USA/ Nickelodeon 226 536 1,47
VIOLETTA /SER.KOM.USA/ Disney Channel 220 040 2,23
PINGWINY Z MADAGASKARU /SER.KOM.ANIM.USA/ Nickelodeon 216 149 3,87
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE /SER.MLODZ.USA/ Disney Channel 214 373 3,25
ICARLY /SER.KOM.USA/ Nickelodeon 212 515 2,80
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/ Disney Channel 201 608 3,57
MALY PINGWINEK POPOLO /SER.ANIM.USA/ MiniMini+   196 452 2,93


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: MiniMini+ nowym liderem wśród kanałów dziecięcych, Disney XD stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
draco_san
Kanały Disneya mogły by dołączyć do oferty Multimedia Polska, może wtedy strata zmniejszyła by się. :P
0 0
odpowiedź