Mirosław Baka reklamuje „Ukryte oblicza zbrodni” w Crime & Investigation Network Polsat
20 sierpnia rusza kampania reklamująca cykl „Ukryte oblicza zbrodni”, który od września będzie emitowany przez Crime & Investigation Network Polsat. Twarzą akcji został aktor Mirosław Baka.
Mirosław Baka w reklamach „Ukrytych oblicz zbrodni” opowiada, o czym będzie ten cykl. Przypomnijmy, że w jego ramach zostaną pokazane produkcje pokazujące okoliczności szokujących przestępstw, m.in. „Zło z bliska”, „Urodzeni, by zabijać?”, „Diabeł w moim domu”, „Grzechy i sekrety” oraz „Podmiejski koszmar”. „Ukryte oblicza zbrodni” będzie można oglądać w Crime & Investigation Network Polsat od 3 września w dni powszednie o 22:00 (przeczytaj szczegółowe informacje).
Kampania reklamowa „Ukrytych oblicz zbrodni” od 20 sierpnia będzie prowadzona w telewizji (Crime & Investigation Network Polsat i kanały z grupy Polsat), radiu (Polskie Radio Program 3, stacje z pakietów RMF z Klasą i ZET Barometr Plus), prasie („Super Express TV”, „Fakt TV”, „Tele Max”, „Kurier TV”, „Super TV”, „Tele Magazyn”, „Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „Teleprogram”, „To & Owo”, „Kultura TV” dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej”, „Kropka TV”) oraz internecie (WP.pl, Superseriale.pl, Telemagazyn.pl, strony z pakietów ARBO i IDMnet). Spoty i zwiastuny z Mirosławą Baką wyreżyserowała Agnieszka Lesiewicz, natomiast produkcją zajęło się A+E Networks UK we współpracy z warszawską firmą OTO Film, a postprodukcją - Jolanta Kudela. Kampania jest zaplanowana do końca września.
Dołącz do dyskusji: Mirosław Baka reklamuje „Ukryte oblicza zbrodni” w Crime & Investigation Network Polsat