SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych

Transmisję z finału konkursu Miss Polski 2008 obejrzało w Polsacie 1,53 mln osób. Stacja dzięki emisji gali zarobiła na reklamach 883 tys. złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Polsatu podczas relacji miał średni udział w rynku na poziomie 19,7 proc. (w grupie komercyjnej 16-49; 20,7 proc.), wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Lepszy wynik zanotowała tylko TVP1 emitująca film fabularny "Amerykańska rapsodia" (23,18 proc udziału).

AMR AMR% SHR%
TVP1 1759438 4,90% 23,18%
POLSAT 1529959 4,26% 19,70%
TVP2 1363565 3,80% 17,97%
TVN 569485 1,59% 7,50%


Transmisję śledziły głównie kobiety (61,87 proc. ogółu widzów), mieszkańcy wsi i małych miast ( 62,96 proc. widzów).

Gala finałowa Miss Polski 2008 odbyła się w amfiteatrze nad Wisłą w Płocku. W konkursie startowało 28 dziewczyn w wieku od 18 do 24 lat. Tytuł Miss Polski 2008 zdobyła Klaudia Ungerman. Fotoreporterzy przyznali tytuł Miss Foto Annie Bogusiewicz , głosami internautów Miss Internetu wybrano Katarzynę Kuzdralińską.

Gospodarzami konkursu byli Krzysztof Ibisz, Maciej Rock i Maciej Dowbor. Organizatorem wyborów Miss Polski 2008 jest Missland, oficjalny partner Miss World.

Dołącz do dyskusji: Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl