Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych
Transmisję z finału konkursu Miss Polski 2008 obejrzało w Polsacie 1,53 mln osób. Stacja dzięki emisji gali zarobiła na reklamach 883 tys. złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Polsatu podczas relacji miał średni udział w rynku na poziomie 19,7 proc. (w grupie komercyjnej 16-49; 20,7 proc.), wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Lepszy wynik zanotowała tylko TVP1 emitująca film fabularny "Amerykańska rapsodia" (23,18 proc udziału).
AMR | AMR% | SHR% | |
TVP1 | 1759438 | 4,90% | 23,18% |
POLSAT | 1529959 | 4,26% | 19,70% |
TVP2 | 1363565 | 3,80% | 17,97% |
TVN | 569485 | 1,59% | 7,50% |
Transmisję śledziły głównie kobiety (61,87 proc. ogółu widzów),
mieszkańcy wsi i małych miast ( 62,96 proc. widzów).
Gala finałowa Miss Polski 2008 odbyła się w amfiteatrze nad Wisłą w Płocku. W konkursie startowało 28 dziewczyn w wieku od 18 do 24 lat. Tytuł Miss Polski 2008 zdobyła Klaudia Ungerman. Fotoreporterzy przyznali tytuł Miss Foto Annie Bogusiewicz , głosami internautów Miss Internetu wybrano Katarzynę Kuzdralińską.
Gospodarzami konkursu byli Krzysztof Ibisz, Maciej Rock i Maciej Dowbor. Organizatorem wyborów Miss Polski 2008 jest Missland, oficjalny partner Miss World.
Dołącz do dyskusji: Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych