SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards. 1190 lub 1490 zł za udział w konkursie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do Mixx Awards 2018, konkursu na najlepsze kampanie z wykorzystaniem digitalu. Ogłoszenie wyników pod koniec listopada.

Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Warunkiem wzięcia udziału w Mixx Awards jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszenia można wysyłać do 6 września.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:
•    Brand Awareness and Positioning
•    Cross Media Integration
•    Digital Driven
•    Direct Response and Lead Generation
•    Games & eSport
•    Innovation
•    Mobile Experience
•    Offline Digitizing
•    Online Marketing with Influencer
•    Product Launch
•    Public Service and non-profit campaign
•    Best Use of Social Media
•    UX
•    Digital Experiences
•    Smart Solution
•    Data Driven & Precision Marketing

Audytorem głosowania będzie firma PwC, a laureatów poznamy pod koniec listopada br. Opłata za udział w konkursie wynosi 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych).

W ubiegłym roku Mixx Awards nagrodzono m.in. VLM, iTaxi i Allegro.

Dołącz do dyskusji: Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards. 1190 lub 1490 zł za udział w konkursie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Wysokie wpisowe - idealny sposób na to, by wyciąć z konkursu małe, niezależne agencje.
0 0
odpowiedź