SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mniejsze przychody RMF FM

W lipcu 2006 roku radio RMF FM zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

RMF zarobiło 24 019 380 zł, czyli o prawie 3 mln zł mniej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor.  Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 19 709 800 zł  (0,15 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Wyniki słabsze zanotowała "Trójka" oraz "Jedynka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,4 mln rok temu do 3,4 mln zł.

 


VII.2006
TOP stacje radiowe Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe 93 010 433 zł
RMF FM 24 019 380 zł
ZET 19 709 800 zł
ESKA Warszawa 3 411 752 zł
PR 3 2 622 820 zł
PR 1 2 598 852 zł
ESKA Wrocław 2 397 742 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 382 064 zł
ESKA Poznań 2 246 660 zł
ESKA Łódź 2 195 176 zł
ESKA Katowice 1 480 482 zł

 


VII.2005
TOP stacje radiowe Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe 85 635 968 zł
RMF FM 26 789 085 zł
ZET 19 570 745 zł
PR 1 4 030 510 zł
PR 3 2 968 835 zł
ESKA Warszawa 2 406 856 zł
ESKA Wrocław 2 094 266 zł
ESKA Poznań 1 487 933 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 1 162 290 zł
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra 1 110 995 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 1 081 285 zł

Natomiast spośród stacji ponadregionalnych liderem pozostaje Radio Wawa z przychodami 1 mln zł (wzrost o 18 proc.). Wpływy Radiostacji wyniosły 0,9 mln zł, Tok FM - 0,6 mln zł a RMF Classic – 0,2 mln zł.

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Mniejsze przychody RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl